Ostukorv
Ostukorv on tühi
 

Ostuinfo

Ostu sooritamiseks tutvu e-poes pakutavate toodetega ja vali sobivad tooted ostukorvi. Kui oled oma ostud sooritanud, ava ostukorv ja kontrolli üle, kas kõik tooted said õigesti valitud - vajadusel kustuta ja vali õige toode uuesti. Kontrolli üle oma isikuandmed ja aadress, kuhu soovid tellitud tooted saada ning telli valitud tooted. Sinu meilile tuleb tellimuse kinnitus kaupade koguse ja maksumuse kohta.

Ostukorvi valitud toodete hinnad  ja saadavus
Saalihokivarustus.ee e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kui tegemist on kampaania või allahinnatud toodetega, siis on soodushind eraldi välja toodud. Sellisel juhul võib kauba kogus olla piiratud. Hinnad ja saadavus on näidatud hetkeseisuga ning võivad jooksvalt muutuda. Internetipoel on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Kui Kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Klienti sellest viivitamatult, teavitame uue kauba saabumisest või tagastame soovi korral raha. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. Viimases lepitakse eelnevalt kokku.

Maksmine toimub tellimuse põhjal koostatud arve alusel. Tasuda on võimalik e-mailile saadetava arve alusel internetipankades või pangakontoris.

Kauba kohaletoimetamine ja tähtajad
Ostjal on kauba kätte saamiseks järgnevad võimalused:

-Kaup väärtusega üle 25 euro, mis mahub pakiautomaati, saadetakse
Omniva või Smartpostiga TASUTA.
-Kaup väärtusega alla 25 euro, mis mahub pakiautomaati, saadetakse Omniva või Smartpostiga, teenuse hind 3 euri (KM-ga).
-Kaup kuni 5 kg tuuakse kliendi soovi korral koju kätte Eesti Posti kulleriga, teenuse hind 5 euri (KM-ga).
-Klient võib kaubale ise järgi tulla aja eelnevalt kokku leppides – Kreutzwaldi 3, Tartu 51014, EMÜ Spordihoone.
-Erimõõduliste ja raskekaaluliste kaupade nagu poordid, väravad jne. kohaletoimetamine kokkuleppel.

NB! Kui kulleril ei ole võimalik pakki üle anda (aadressaat ei ole kättesaadav), viiakse pakk lähimasse postkontorisse. Sealt saadetakse vastav teatis ja pakk tuleb ostjal ise ära tuua. Starplayer OÜ ei vastuta AS Eesti Post teenuste eest. Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires kuni 5 kg.

Pretentsioonide esitamine ja kauba tagastamine 
Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (Võlaõigusseadus) ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest. Kauba tagastamiseks peab Klient tegema müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev ning arve nr.) e-maili teel janno@starplayer.ee . Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest müüja poolt. Tagastada ei ole võimalik kantud või muud moodi rikutud esemeid. Makstud saatekulusid ei tagastata. Tagastamisega seotud kulusid ei kompenseerita. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Kui tagastatav kaup on rikutud, tuleb Kliendil kompenseerida kauba väärtuse vähenemine.

Lepingu tingimused ja privaatsus
Kliendi poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele. Erandiks on juhud, kus kauba kohaletoimetamiseks on vajalik edastada kliendi nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress Eesti Postile.

Lepingu jõustumine
Kliendi tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Kliendile eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud tellimistingimustega.

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta. Juba vormistatud tellimused täidetakse tellimisaegse hinnakirja alusel.

Starplayer OÜ meeskond